Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

7 Αυγούστου 2011

"Σε TOP επίπεδο ο Παναθηναϊκός"

Κολακευμένος χαρακτήρισε τον εαυτό του ο Κοέν από το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για τον ίδιο, λέγοντας πως το "τριφύλλι" αγωνίζεται σε TOP επίπεδο και πως θα ήθελε να αγωνιστεί σε αυτό.


Ο Ισραηλινός άσος τόνισε πως το καλύτερο γι αυτόν θα ήταν να έρθει στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό, καθώς όπως είπε, αγωνίζεται σε TOP επίπεδο και κάνει πρωταθλητισμό.


Αναλυτικά: «Ασφαλώς και είμαι ενήμερος για τον Παναθηναϊκό. Έχει γίνει προσέγγιση προς την πλευρά μου και δεν κρύβω ότι είμαι κολακευμένος. Θα ήταν ό,τι καλύτερο για μένα να πάω στην ελληνική ομάδα. Πρόκειται, άλλωστε, για μία πολύ γνωστή ευρωπαϊκή ομάδα.


Όλοι ξέρουμε ότι πρόκειται για έναν σύλλογο που παίζει σε τοπ επίπεδο, που κάνει πρωταθλητισμό και σίγουρα είναι τιμητικό το γεγονός ότι ενδιαφέρεται για μένα. Αποφάσισα να απορρίψω κάποιες προτάσεις που είχα από ομάδες της Πρέμιερ Λιγκ διότι προτιμώ σε αυτή τη φάση της ζωής μου να είμαι όσο πιο κοντά γίνεται στην οικογένειά μου και το Τελ Αβίβ».
Επιμέλεια: Newspao.gr team

Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας ακόμη πιο δυναμικά, κάντε κλικ σε μια διαφήμιση από κάτω!