Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

22 Ιουνίου 2011

Ξέρει και θέλει ο Μαντρίντ

Ο Αντρές Μαντρίντ είναι στη λίστα του Ζεσουάλδο Φερέιρα και ο Αργεντινός με δηλώσεις του τονίζει πως είναι ενήμερος για το «τριφύλλι» και θέλει να ξαναπαίξει για τον Πορτογάλο τεχνικό.

Αναλυτικά, όσα δήλωσε στο gazzetta.gr:

«Σύντομα αποχωρώ από την Μπράγκα και ψάχνω τον επόμενο σταθμό στην καριέρα μου. Μία από τις ομάδες, για τις οποίες με έχει ενημερώσει ο ατζέντης μου ότι υπάρχει η προοπτική της είναι και ο Παναθηναϊκός» είπε αρχικά και συνέχισε σχετικά με το ενδεχόμενο να συνεργαστεί ξανά με τον Πορτογάλο προπονητή των «πρασίνων».

«Θα ήταν ιδανικό για εμένα να βρεθώ ξανά στην ίδια ομάδα με τον Ζεσουάλδο Φερέιρα. Είναι εξαιρετικός προπονητής και με έχει βοηθήσει πολύ στην καριέρα μου.

Φυσικά ο Παναθηναϊκός είναι μια μεγάλη πρόκληση για εμένα. Ένα κλαμπ που κάνει πρωταθλητισμό και θα ήθελα πολύ να φορέσω την φανέλα της. Θα δούμε τι θα γίνει τις επόμενες ημέρες».