Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

24 Ιουνίου 2011

Όλοι (οι διάλογοι) σε ένα (άρθρο)


Διαβάστε στο Newspao.gr όλους τους διαλόγους που βγήκαν στο φως για τον φάκελο με τα στημένα σε ένα μόνο άρθρο.
Διάλογος Ψωμιάδη-Μπουρούση
Γ: Κύριε Μάκη, καλημέρα, τι κάνετε;
Μ: Καλημέρα, Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε.
Γ.: Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Μ: Αυτό το ίδιο έχουν και οι δικοί μου, το ίδιο πράγμα, δεν μπορούν να κοιμηθούμε.
Γ. Ναι, κύριε Μάκη, καλά, δεν έχω κοιμηθεί.
Μ.: Το ίδιο παθαίνουν κι οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.
Γ. Τόσο πολύ κύριε Μάκη;
Μ: Κι όσο περισσότερο παίξουνε τόσο γίνεται. Κατ' αρχάς έλα να σου πω, εχθές κοιτάγανε, το βλέπαμε με τον Μαντζουράκη και τον γενικό αρχηγό στο ξενοδοχείο το Sofitel. Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που παίζει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Μπουρούσης», χωρίς να ξέρουνε τίποτε.... (γέλια).
Γ: Α δεν ξέρουν, έχουν (ακατάληπτο)... (γέλια)
Μ: Ολοι οι άλλοι παίζανε σε δεύτερο βαθμό από εσένα να πούμε. Και από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Δηλαδή, εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτό το κάρφωμα στο τελευταίο δίλεπτο, σηκωθήκανε οι Αγγελόπουλοι και χοροπηδάγανε, τους έδειχνε η τηλεόραση.
Γ.: Ήρθαν και οι βλάκες από κάτω, ήρθαν αν μου μιλήσουνε, αλλά εγώ έκανα τον μ..., έφυγα. Κύριε Μάκη μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο, να ξέρετε!
Μ: Εντάξει, αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
Γ: Ε, τώρα θέλω για τους τελικούς.
Μ: Πότε θέλεις αγόρι μου;
Γ.: Μέσα Μαΐου
Μ: Ε καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτιάξει αγόρι μου.
Γ.: Εντάξει κύριε Μάκη, Φεύγετε για Καβάλα ή θα σας δούμε;
Μ: Όχι, το απόγευμα, θα έρθω, να δω το ματς σε σας, δεν πάω στο γήπεδο, να τους δώσω και την τιμή να πάω στο γήπεδο στους μπινέδες αυτούς! Μάλλον μεθαύριο θα φύγω για Καβάλα για 1-2 μέρες για να πάω να τους πληρώσω να πούμε.
Γ.: Έγινε, θα τα πούμε.
Μ: Έγινε αγόρι μου, συγχαρητήρια λεβέντη μου.
Διάλογος Μαρινάκη-Μπέου
A : Έλα συγχαρητήρια
Β : Έτσι τέτοιο γ.. θέλανε τα μ… στο 92’
Α : Άκου να σου πω όμως
Β: Ήταν μια φορά τυχερός ο Ολυμπιακός
Α: Συγχαρητήρια ρε παιδάκι μου λέμε, τελείωσε τώρα το πανηγύρι. Άκου τι θέλω να σου πω τώρα. Επειδή πήρα κι ένα μήνυμα έτσι; Πρέπει να τους προστατέψεις και μια βδομάδα 10 μέρες.
Β: Έτσι, έτσι
Α: Μ’ ακούς ?
Β : Εντάξει
Α: οπωσδήποτε είναι αυτό
Β: τι εννοείς , ποιους απ’ όλους ;
Α: τον Καλόπουλο και τον Τρύφωνα [ενν. τον Δ. Καλόπουλος διαιτητής και τον Σπύρο Τρύφωνα  βοηθό διαιτητή].
Β: Εντάξει
Α: μ’ ακούς ; Σου μιλάει ο φίλος σου υπάρχει πρόβλημα , με πήραν τηλέφωνο
Β: εντάξει τελείωσε
Στις 22:46, ο Αχιλλέας Μπέος τηλεφωνεί ξανά στον Βαγγέλη Μαρινάκη και τον συμβουλεύει να προστατέψει τον Καλόπουλο και τον Τρύφωνα λέγοντας του: «πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις το μαχαίρι στον λαιμό του Πιλάβιου την Κυριακή να τον βάλει έστω και ένα τέταρτο …, μην τους περάσει ρε παιδάκι μου είναι σημαντικό για σένα αυτό».
Ακολουθεί απόσπασμα από συνομιλία του Αχιλλέα Μπέου με τον δικηγόρο της ΠΑΕ Ολυμπιακού Βόλου Θανάση Κανελλόπουλο, οι οποίοι αναφέρονται επίσης στο ντέρμπι τoυ Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό στο Καραϊσκάκη…
Α: : Αυτό που έγινε σήμερα έχεις υπόψη σου είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο που έχει γίνει μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα. Αλλοίωση αποτελέσματος. Εν πάση περίπτωση εμείς καλώς έγινε, με το φίλο μας έγινε, αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να πάρει τα μέτρα του.  Τώρα δηλαδή πρέπει να προστατέψει και τους δυο. Να στείλει δυο παιδιά στη Θεσσαλονίκη και δυο παιδιά στην Κέρκυρα για τις επόμενες 10-15 μέρες να ξεχαστεί. Θα τους κοπανήσουνε να ξέρεις άμα δεν το κάνει αυτό.
Θ: Να σου πω, έχουμε σχέση με τον Μπανάνα;
Α: Με ποιόν ;
Θ: Με τον Μπανάνα έχει σχέση αυτό;
Α: Δεν ξέρω δεν νομίζω, μπορεί κιόλας να έχει. Μπορεί και ν’ έχει. Μπορεί και αυτός να έχει αλλά δεν μιλάει κιόλας. Ο Ολυμπιακός έχε υπόψη σου πολύ τραγικός στο δεύτερο ημίχρονο ειδικά, γ… τα.
Θ: Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός ήταν πολύ καλύτερος. Στο πρώτο ήταν ο Ολυμπιακός , Στο δεύτερο ο Παναθηναϊκός.
Α: Ναι και πρέπει οπωσδήποτε να πιέσεις τον τέτοιον να μην τιμωρήσουνε τον Καλόπουλο. Τον Πιλάβιο. Την Κυριακή , δηλαδή , πρέπει να παίξει ο Καλόπουλος έστω 4ος.
Θ:  Παίζει … Είναι ο Ταμπόζης, ο οποίος τον έχει αναλάβει, ο πρώην φίλος μας και πρόεδρος, αλλά οι οι δημοσιογράφοι λένε ότι και να γίνει δεν μπορεί να κάνει τίποτα , θα του βάλει 6.00-6.30, οπότε περνάει πειθαρχική.
Α: Άμα γίνει αυτό γ… το. Αν γίνει αυτό γ… το, γιατί δεν μπορείς κύριε να παίρνεις κάποιον να σε βοηθήσει και μετά να τον στέλνεις… Δεν θα σε βοηθήσει κανένας μετά ξανά. Κατάλαβες; Η δύναμή δηλαδή είναι ότι …
Θ: εμένα έτσι μου είπε ένας δημοσιογράφος που έβγαινα έξω  ο …  Ότι και να κάνει ο Ταμπόζης οι πληροφορίες μου λένε ότι δεν μπορεί να … . Γιατί είναι τρία τα αυτά, είναι και το πέναλτι του Τοροσίδη που λένε όλοι…
Α: Μετά ρε παιδί μου είναι και μ… οι άνθρωποι , βάζει γκολ ο Μιραλάς, βγάζει τη φανέλα του, είναι ορόσημο της κίτρινης και δεν του δίνει κίτρινη. Δείχτη ρε μ… γιατί να εκτεθείς εσύ; Μ… έκανε ο παίκτης , μπορεί να σου πει κανείς τίποτα; Είναι ζώα οι άνθρωποι ρε π…, στο πέναλτι ήθελες να βοηθήσεις το έδειξες, εκεί κάνεις μ…. Δηλαδή είναι βαρύ αυτό , αυτός είναι ο ορισμός της κίτρινης. Βγάζεις τη φανέλα σου δείχνει κίτρινη παγκοσμίως, κατάλαβες ;
Θ : Ε, βέβαια…
Α: Και δεν του δείχνει . Άντε πήγαινε γ… τότε, αφού είσαι μ… . Και τον θέλαμε τώρα να μας βοηθήσει και στο Κύπελλο, πάει τώρα…
Διάλογος Μάκη Ψωμιάδη με πρώην πρόεδρο ΠΑΕ
«Την 17-3-2011 ο… τηλεφωνεί στον Μάκη Ψωμιάδη και σχολιάζουν την κίνηση του Αχιλλέα Μπέου να ανέβει στις κερκίδες και ο … επισημαίνει ότι «έχει πεθάνει», διότι η ομάδα του δεν προκρίθηκε στον τελικό. Ο Ψωμιάδης τονίζει ότι ο Ατρόμητος δεν έπαιξε καθόλου και ο… συμπληρώνει: «Ναι, αλλά ξέρεις τι είχε γίνει; Επειδή είχε κάνει τη φασαρία ο άλλος με τα φάρμακα, ο Σπανός και είπε στον Μπέο ότι θα κάνουν εξετάσεις αίματος πριν το παιχνίδι οι παίκτες, πιστεύω ότι δεν τους έδωσε φάρμακα ο ΖΑΧΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ, γιατί  κάποια στιγμή κλατάρανε στο τέλος. Τους είδες που πέφτανε κάτω του Ολυμπιακού Βόλου; Πιστεύω ότι κάτι έχει γίνει εκεί πέρα, δεν τράβηξε καθόλου η ομάδα του Αχιλλέα». Ο… λέει ότι δεν το νομίζει και πιστεύει ότι έγιναν επεισόδια, γιατί δεν έκανε καινούργιο συμβόλαιο με τον Καπετάνο και γενικότερα γιατί τα έχει κάνει «μπ…». Ο… συμπληρώνει ότι άλλο ένα πρόβλημα ήταν ότι τσακώθηκε με τον προπονητή μετά τη Λάρισα».

Διάλογος Μπέου-Πιλάβιου
«Την 3-3-2Ο10, ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α) τηλεφωνεί στον Πρόεδρο της ΕΠΟ Σοφοκλή ΠΙΛΑΒΙΟ (Σ) και αναφέρουν τα εξής:
«Σ: Ναι...
Α: Πρόεδρε, είναι να τρελαίνεσαι μαζί σου, πραγματικά σου μιλάω! Καλά, δε σου είπα ότι τον Ζαχαριάδη δεν θέλω να μου τον ξαναβάλεις ούτε σε φιλικό παιχνίδι;
Σ: Όχι, δε μου το είπες. Αμα μου το έλεγες...
Α:  Εγώ δε στον είπα;
Σ: Δε μου το 'πες, αλήθεια στο λέω.
Α Δε στο είπα μετά τον αγώνα με τον προημιτελικό τον κυπέλλου που μου έδωσε το πέναλτι και με έπαιξε 60-40 μες στο γήπεδο μου;
Σ: Δε μου το είπες, αλήθεια στο λέω!
Α Τι ορισμός είναι αυτός; Θα τρελαθώ! Παίζω με τις Σέρρες και μου βάζεις από Κοζάνη και Θεσσαλονίκη, δίπλα ας πούμε, διαιτητές! Και μη μου πεις ότι είναι πεσμένοι κι αυτά και τι πρόβλημα έχεις! Δεν ισχύουν αυτά στο ποδόσφαιρο!
Σ: Εντάξει Έγινε. Θα τους πω εγώ, Εντάξει;».


Δηλώσεις Μάκη Ψωμιάδη με άγνωστο πρόσωπο

«Α: Σιδηρόπουλος σε μας, Τσινιάρη στους άλλους· λέει ο Διαμαντής. Σιδηρόπουλος σε μας και Τσινιάρης στο Βόλο.
Μ: Ότι του 'πα έβαλε εντάξει, έβαλε ανθρώπους που να μην τους ελέγχει το κύκλωμα.
Α: Έπρεπε να την πέσουμε στον άλλο τον μ... εκεί πέρα να δούμε τι σ...
Μ: Τον (ακατάληπτο) παρ τον τηλέφωνο και πες του είπε ο Ψωμιάδης αν δεν παίξεις Ξάνθη σε γάμησε. Πες τον το στη ψύχρα, γι' αυτό" έβαλε εκεί πέρα πες τον, αν δεν παίξεις Ξάνθη πες σε γάμησε», ενώ, εν συνεχεία, τηλεφωνεί στον «Διαμαντή» (Δ), αγνώστων λοιπών στοιχείων, και αναφέρουν τα εξής:
«Μ: Για πες μου τους άλλους.
Α: Σιδηρόπουλος σε μας, Τσινιάρης Oλυμπιακός Βόλου-Ξάνθη, Μάνταλος στο ΑΕΚ-Ατρόμητος.
Μ: Μάνταλος, Ατρόμητος-ΑΕΚ;
Α: ΑΕΚ-Ατρόμητος.
Μ: Πάρε με απ' το σταθερό Διαμαντή σε 2 λεπτά.
Μ: Για λέγε.
Α: Σιδηρόπουλος σε μας, Τσινιάρης Βόλος, Μάνταλος ΑΕΚ.
Μ- Λάϊνσμαν ποιοι παίζουν σε μας;
Α- Γκάγκας Δημήτριος Λάρισας, και Αργυρός Παναγιώτης Αθηνών. ΑΕΚ-Ατρόμητος Μάνταλος, Αστέρας Τρίπολης-Άρης Κωνσταντινέας  Πέτρος Μεσσηνίας, ΠΑΟΚ-Λάρισα Βοσκάκης, Πσνσερραϊκός-Παναθηναϊκός Αμπάρκιολης Εργοτέλης- Ηρακλής Κακός Κέρκυρα-Πανιώνιος Τριτσώνης.
Α: Εντάξει άντε μπάϊ».
Στο σημείο αυτό, αναγκαία κρίνεται η αναφορά της συνομιλίας που έλαβε χώρα την 31-3-2011, μεταξύ του Αχιλλέα ΜΠΕΟΥ (Α) και άγνωστου προσώπου (Β), ευρισκόμενου στο Λονδίνο στην οποία ειπώθηκαν τα εξής: όπως καταγράφεται στο πόρισμα της εισαγγελικής έρευνας για τα στημένα και κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο.
«Α· Να ξέρεις...
Β: Ποιον έβαλε σε σένα;
Α: Έβαλε αυτόν που είχε αδικήσει αν θυμάσαι την Ξάνθη με τον Λεβαδειακό,
τον Τσινιάρη, σπρώχνει τον Άρη ρε 100%.
Β: Τον Τσινιάρη που τον έβαλε;
Α: Στο Ολυμπιακός Βόλου-Ξάνθη.
Β: Τον Τσινιάρη σου 'βαλε έτσι; Όργανα τους.
Α: Ναι, άστο σου λέω. Αστο σου λέω έχω τρελαθεί
Β: Και πάλι μου πάνε έχουνε βάλει Μάνταλους όλους τους δικούς τους έτσι;
Α: "Ολους, όλους Μάνταλους τους πάντες όλους. Τριτσώνηδες όλους, όλους.
Έχουμε πρόβλημα πλέον μ' αυτόν ξέρεις.
Β: Τελείωσε τώρα ναι. Εν τω μεταξύ τον Ηλία δε τον βάζει ποτέ, κατάλαβες τώρα τι σου λέω;
Α: Έχω τρελαθεί μαζί του.
Β: Εν τω μεταξύ φοβάμαι μήπως έχει στήσει τίποτα με το μουστάκια εκεί πέρα και μας κάνει καμιά πλάκα μέσα κει να τον γ. ..;
Α: Δε νομίζω μωρέ, όχι. Αλλά άμα γίνει κι αυτό είναι καταστροφή να πούμε.
Β: Ε βέβαια, γιατί τώρα μας έχουνε στη σφαλιάρα κατάλαβες;
Α: Πω-πω τον π., δεν καταλαβαίνει τίποτα, ε; Τον πήρα τηλέφωνο έχε υπόψη
σου την Τρίτη το βράδυ.
Β: Και;
Α: Και μου λέει αν μπορώ, να τους γ.., ρε μ... του λέω. Δεν κατάλαβα, σου λέω έχω πρόβλημα. Μιλούσε για άλλα πράγματα. Έχω πρόβλημα του λέω και Θα το κάνεις, γιατί θα χω πρόβλημα μεγάλο. Β: Στον Άρη ποιόν έβαλε;
Α: Τον Κωνσταντινέα.
Β: Άρα εκεί πέρα σπρώχνει... Άρη. Όλα μια χαρά τα χουνε κανονίσει, κατάλαβες τι μ... είναι;
Α: Γ., το μ... που τον π..., έτσι μου 'ρχεται να φύγω τώρα από την Εθνική και να γυρίσω πίσω, αλλά θα ναι στην ΕΠΟ;
Β: Δεν ξέρω άμα θα ναι
Α: Μην τρελαθώ τώρα δε γίνεται, γ... τον να ηρεμήσω.
Β: Ρε παιδί μου υπάρχει ένα θέμα, εγώ δε θέλω να σου λέω πολλά, μη μιλάς για μια βδομάδα, μπορείς; Κι εγώ θέλω να βγάλω ανακοίνωση τώρα, έτσι; Γιατί μου την έχει δώσει, κατάλαβες; Αλλά πρέπει μια βδομάδα, σου λέω άστο μια βδομάδα να δεις τι θα γίνει».

Διάλογος Μενδρινού Δημόπουλου
«Κ: Κοίτα, επειδή θα είμαι στο γήπεδο εγώ.
Α: Μμμ.
Κ: Θα συνεννοηθώ κατά πάσα πιθανότητα με τον Καστίγιο.
Α: Ναι.
Κ: Να πάει να πιάσει τον Τέβες που είναι αρχηγός [ενν. τον Carlos TEVEZ της
Manchester City].
A: Ναι
Κ: Και θα χουμε πει και του Κόκε μάλλον εδώ για τη σέντρα.
Α: Ναι.
Κ: Θα θέλω εκείνη την ώρα να μπεις στον κωδικό μας, θα στον δώσω.
A:Ναι
Κ: Να δεις τον κωδικό να μου πατήσεις ό,τι σου πω ρε παιδί μου.
Α: Ναι.
Κ: Κατάλαβες;
Α: Ναι, διπλό ή άσσο;
Κ: Όχι, όχι, τη σέντρα ρε να πάρουμε τη σέντρα.
Α: Και το χει αυτό;
Κ: Το χει, τώρα το βλέπω μέσα το χει.
Α: Ναι.
Κ: Και επειδή το 'χω παρατηρήσει, το χει καμιά ώρα πριν το...
Α: Ναι αλλά μήπως όταν αρχίζει το βγάζει έξω ρε παιδί μου;
Κ: Όχι δεν το βγάζει. Και το 'χω δει εγώ και ένα τέταρτο πριν.
Λ: Στη Betfair; Στα ασιατικά;
Κ: Στο ασιατικό, ναι
Α: Ποιος θα κάνει τη σέντρα;
Κ: Ναι.
Α: Α, το χει, δεν το χω δει αυτό, σοβαρά;
Κ: Το χω τώρα εδώ, Kick off.
Α: Άντε ρε, πόσο;
Κ: Το 'χει 1.90.
Α: Πώς θα ξέρουμε;
Κ: Αυτό, λέω, ότι θα πάρω εγώ τον Έντι ένα τηλέφωνο, τον πήρα τηλέφωνο ήδη, το 'χουνε πει δηλαδή, να πάει να πιάσει τον Τέβες και να του πει το και το ότι άσε μας να πάρουμε τη σέντρα, Ή εμείς ή αυτοί ρε παιδί μου.
Α: Αφού θα το γυρίσουν όμως
Κ: Ε;
Α: Αυτό πάτε θα το μάθετε, πόση ώρα πριν;
Κ: θα το γυρίσουνε, ότι θα το γυρίσουνε, θα το γυρίσουνε, αλλά θα... θα του πουν ας πούμε ξέρεις, εγώ θέλω το γήπεδο εσύ βάλε τη σέντρα ας πούμε.
Α: Ναι.
Κ: Ανάλογα με το τι θα χουμε πει. Κατάλαβες;
... σέντρα

Ο Ψωμιάδης και ο... γιατρός!


Μ: Έλα γιατρέ. 
Γ: Ναι
Μ: Γιώργο, θέλω μια χάρη. Είμαι στην Θεσσαλονίκη εδώ και δεν θέλω να πάω μάρτυρας, είμαι αύριο σε ένα γ... δικαστήριο στην Αθήνα και δεν θέλω να πάω. Γ: Ναι, Ό θέλετε;
Μ: Μου είπε τώρα ο δικηγόρος, ένα χαρτί θέλει, ότι έχω κάποιο πρόβλημα και δεν μπορώ να μετακινηθώ.
Γ: Που να το στείλουμε;
Μ: Θα 'ρθουν να το πάρουν εκεί, αλλά να σου πω κάτι, μπορούμε να το πάρουμε πιο επίσημο, να ναί μια μ... από κανένα φίλο σου μέσα εκεί στο νοσοκομείο να μας δώσουνε;
Γ: Αυτό το χαρτί που δίνουμε, γράφει επάνω, μπαίνει μια σφραγίδα από τον ιατρικό σύλλογο και είναι επίσημο, δεν είναι απλό και αυτό πάει σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις. Για πότε είναι αυτό;
M: Aύριο για το 1ο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών.
Γ: Μην στεναχωριέσαι, δεν θα έχουμε πρόβλημα, εγώ θα έχω και προγενέστερη ημερομηνία, απλά να έρθει κάποιας να το πάρει γιατί θέλει και μια σφραγίδα από τον ιατρικό σύλλογο.
Μ: Ναι ωραία, να στείλω την Μελίνα να το πάρει και να πάει και στον ιατρικό
σύλλογο.
Γ: Να'ρθει.
Μ: Έρχεται τώρα στο γραφείο, αλλά γράψε κάτι δυνατό. Γ: Μην στεναχωριέσαι, θα γράψω», Εν συνεχεία δε ο Μάκης Ψωμιάδης  τηλεφωνεί στην Μελίνα και της λέει να πάει στο γραφείο του «ΤΟΥΚΤΟΥΡΙΔΗ», να πάρει το χαρτί και μετά να πάει στον ιατρικό σύλλογο.


Διάλογος του Γιώργου Μποροβήλου και του Δημήτρη Μπάκου με τον Αχιλλέα Μπέο

«Α: Ελα Δημήτρη 
Δ: Τι κάνεις, Αχιλλέα;
Α: Καλά, μίλησα με τον Γιώργο να μη μιλάμε…
Δ: Ναι.
Α: Εντάξει δεν, και αύριο το πρωί περιμένω μια απάντηση από ένα άτομο, αν γίνει καλώς, αλλιώς… να μη σας κοροϊδεύω, εγώ δεν είμαι για τέτοιο πράμα.
Δ: Ναι ρε παιδί μου, αλλά θέλω να δούμε το… με τα σιδερικά με τα σιδερικά τι θα γίνει;
Α: Ναι ναι, είπαμε αυτός είναι δεδομένο. Θα παίξει, του είπα του Γιώργου.
Δ: Ναι
Α: 50-50 και όλα τα σπόρια θα τα πάρετε εσείς. Μιλήσαμε.
Δ: Η κλειδαριά από πάνω;
Α: (Γελάει). Λοιπόν, άστο τώρα απ’ το τηλέφωνο, ό,τι είναι να γίνει Δημήτρη θα γίνει, έχεις το λόγο μου έτσι;
Δ: Για κοίτα το σε παρακαλώ εκεί πέρα μπας και κάνουμε τίποτα.
Α: Εντάξει, εντάξει. Σημαντικό και για σένα αυτό.
Δ: Ναι, αυτό είναι κλειδί για μένα.
Α: Εντάξει, Δημήτρη μου, άντε, όλα να πάνε καλά…».

Αβραάμ Παπαδόπουλος - Δημήτρης Ζαβαντίας
«Α: Δημήτρη αν ακούς καμιά κουβέντα για ΟΦΗ πες μου.
Δ: Πιο παιχνίδι είναι θείο;
Α: ΟΦΗ.
Δ: Με ποιόν παίζει;
Α: Με τον ΙΩΝΙΚΟ.
Δ: ΙΩΝΙΚΟΣ – ΟΦΗ ή ΟΦΗ – ΙΩΝΙΚΟΣ;
Α: ΟΦΗ – ΙΩΝΙΚΟΣ, έχει 80.000 πάνω την ΟΦΗ μες στο Betfair.
Δ: Τι ώρα παίζουνε;
Α: Ώρα 18.00
Δ: Ποια είναι η τιμή στη Betfair η τιμή του ΟΦΗ;
Α: 1.27 τώρα.
Δ: Εντάξει, 1.27.
Α: Εχει 80.000 πάνω του η πιο ψηλή τιμή που ήταν. Κι έχει κάμποσους που θέλουν να την παίξουν, θελαν να παίξουν καλά λεφτά γύρω στο 1.34.
Δ: Θείο πες μου λίγο κάτι γιατί δεν μπορώ να μπω, είμαι έξω γι’ αυτό. Τι κάνουμε από την Τρίτη μέχρι σήμερα στο IBC;
Α: Χάνουμε.
Δ: Πολλά;
Α: Όλοι μαζί θα σου πω, είναι 19.000 όλα μαζί.
Δ: Ολοι μαζί μέχρι τώρα από την Τρίτη;
Α: Ναι (ακατάληπτο) κέρδισε ο Κωνσταντίνος μες το 24, 8.500 τον πληρώσαμε και έχουμε τον (ακατάληπτο) που κέρδισε 6.000 ο 15023…
Δ: Ποιος ο 15023;
Α: Εκείνος μην τον φοβάσαι, έτσι που παίζει θα τα χάσει.
Δ: Ξέρω ρε θείο…
Α: Εκείνος παίζει κόρνερ, και να μπει γκολ τα τελευταία 15 λεπτά.
Δ: Θείο αυτός ο παίκτης που τον έχω εκεί στο 15023 μας έχει δώσει πολλά λεφτά μέχρι τώρα.
Α: Ναι, ναι, ναι.
Δ: Απλά τον είχα κόψει εγώ για λίγο καιρό γιατί κάποια στιγμή είχανε μαζευτεί 50.000, αυτός καταρχήν είναι ποδοσφαιριστής να ξέρεις, είναι της Εθνικής ποδοσφαιριστής, είναι μεγάλο όνομα [ενν. κατά πάσα πιθανότητα τον Αβραάμ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ].
Α: Ναι, ναι.
Δ: Κι επειδή είχε φύγει στο Παγκόσμιο κάτω με την Εθνική, τα λεφτά δεν μου τα είχε δώσει πριν φύγει και τα κάλυψα εγώ όλα τα λεφτά. Και μετά είχε κάπου τρεις μήνες να μου τα δώσει 50.000 και του λέω ότι δεν μπορώ να σε καλύπτω τόσα λεφτά του λέω για τόσο καιρό, ξέρω λέω ότι δεν θα τα χάσω είναι το μόνο σίγουρο δεν πρόκειται να χάσουμε λεφτά, αλλά του λέω είναι πολλά τα λεφτά δεν μπορώ να τα καλύψω για δύο μήνες και για τρεις μήνες, και κάποια στιγμή είχε σταματήσει. Και τώρα μου λέει να μου ανοίξεις πάλι ένα κωδικό, του λέω εντάξει θα σου βάλω 10.000, αλλά δεν μπορώ και πολλά – πολλά του λέω γιατί εσύ δεν μπορείς να κάνεις κάνα μήνα να λείπεις με την ομάδα από’ δω από κει να μην μπορείς να τα δώσεις. Γι’ αυτό τον έβαλα 10.000 και τι κάνει αυτός (ακατάληπτο);
Α: Αυτή την εβδομάδα κερδίζει αλλά έτσι που παίζει…
Δ: Πολλά είναι, πόσο είναι πάνω μέχρι τώρα;
Α: Τούτη την εβδομάδα;
Δ: Πόσο είναι πάνω μέχρι τώρα; Πόσο κερδίζει;
Α: Τούτη εβδομάδα νομίζω ήταν 6.000, αλλά πρέπει να ξέρεις έκαμε τούτος… κερδίζει 16.500 τούτη την εβδομάδα
Δ: Κερδίζει 16.500;
Α: Εκαμε 264.000 τζίρο
Δ: Σώπα ρε
Α: Ναι, παίζει 10-10 και του αρέσουν τα κόρνερ και να μπουν γκολ τα τελευταία 15 λεπτά
Δ: Ναι, ναι κατάλαβα. 16.500 πάνω είναι;
Α: Ναι. Κέρδισε εκείνος, ναι
Δ: Κερδίζει εκείνος 16.500 ευρώ ναι. Εντάξει θείο, ξαναμιλάμε.
Α: Αν μάθεις για ΟΦΗ, πάρε με
Δ: Εννοείται ναι»,
Aβραάμ Παπαδόπουλος .... Θείος

«…Δ: Τι κάνει ο 15023; Τα έχασε τα 10; Για δες λίγο;
Θ: Ναι, πρέπει να έχασε λίγο
Δ: Γιατί μου ζήτησε να του βάλω τώρα άλλα 10. Αυτό. Πες μου λίγο την προηγούμενη εβδομάδα τι έκανε τελικά, σύνολο; Μπες λίγο μέσα να δεις. Από Τρίτη μέχρι Δευτέρα. Ναι πόσα, πες μου λίγο το ποσό
Θ: Κέρδιζε 6.000.
Δ: Εντάξει, βάλτου άλλα 10 ρε θείο και ο Θεός βοηθός. Τώρα ούτως ή άλλως δεν θα του τα δώσω, μου είπε, άρα στην ουσία είναι σαν να χάνει 4. Εχει κι άλλα 10 να χάσει. Πρέπει να μας χρωστάει 14. Καλά βάλτου άλλα 10, ναι;
Θ: Εντάξει»

Γιώργος Χαβεντίδης - Βασίλης Καρακούλιας

«Κ: Να σου πω, με πήρε χθες ο χοντρούλης ο Γιαννάκης.
Β: Ναι, ναι, ναι.
Κ: Και έχει προβλήματα υγείας και θα σταματήσει για κανέναν μήνα και θέλει να μου δώσει τους πελάτες του αυτός που έκανε επί δύο τον Χαβενετίδη και κάτι άλλους λογαριασμούς που’ χει, μου έδωσε τους κωδικούς του για να με βάλει πάνω στον μπουκ. Ενδιαφέρεσαι να μπεις πάνω;
Β: Δεν ενδιαφέρομαι γιατί αυτοί δεν έχουνε όριο, δεν σταματάνε φίλε, δηλαδή παίζουν ελεύθερα»
Κ: Αυτοί είναι επικίνδυνοι εννοείς.
Β: Ναι, δεν έχουν όριο, δεν τους έχει βάλει όριο κανείς. Δηλαδή ο Κυριάκος μπορεί να κλείσει στοίχημα φίλε και να πάει, να γίνει 150.000. Δεν μπορούμε να ρισκάρουμε εκεί πέρα εμείς, κατάλαβες;
Κ.: Εντάξει.
Β: Αυτός θα ψάχνει, γιατί έφυγε από εκεί ο Πειρήσης, θα σταμάτησε κάποιος άλλος και αυτός θα ψάχνεται.
Κ: Ναι ναι»