Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

24 Ιουνίου 2011

Παρέμβαση Σωπήλη


"Ο Παναθηναϊκός Α.Ο διατηρεί επιτυχώς δεκατέσσερα τμήματα επί σειρά δεκαετιών με ανάλογα αποτελέσματα και πολλές διακρίσεις. Το ίδιο εγένετο και θα συνεχίσει να γίνεται και στο βόλεϊ ανδρών.

Έχω μάθει να λέω τα πράγματα με το όνομά τους και δεν θα αποποιηθώ καμίας προσωπικής ευθύνης. Θα μπαίνω πάντα μπροστά για τα συμφέροντα του τμήματός μου και κατ' επέκταση του Παναθηναϊκού. Μου έγινε η τιμή από τη διοίκηση του κ. Ρισβά και των συνεργατών του να ηγηθώ του τμήματος από τις 28/1/2011, που εύλογα γίνεται κατανοητό ότι ο σχεδιασμός της χρονιάς είχε ήδη γίνει από την προηγούμενη διοίκηση του κ. Κίτσιου.

Δεν θέλω αλλά ούτε και μπορώ να κάνω καμία κριτική για κανένα, αλλά μόνο για τον εαυτό μου, γιατί πάνω από όλα υπάρχει ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΑΣ. Σίγουρα η περυσινή αγωνιστική σεζόν δεν ήταν και η καλύτερή μας. Όμως θέλω να μας κρίνετε για την καινούργια χρονιά που έρχεται, με νέο και καινούργιο σχεδιασμό, που πάγια τακτική μου είναι να τον κάνει ο προπονητής μας.
Ήμουν και θα συνεχίσω να είμαι ο κυμματοθραύστης και συνάμα η ασπίδα για να διαφυλάττω την αξιοπιστία των αθλητών μας, διότι χωρίς αυτούς εμείς δεν έχουμε λόγο ύπαρξης.

Θα ήθελα να επισημάνω κυρίως σε αυτούς που έσπευσαν να σπείρουν 'ζιζάνια' στη μεγάλη οικογένειά μας, ότι το μόνο που θα κάνουν είναι να μας κάνουν πιο δυνατούς. Τους ευχαριστούμε λοιπόν.

Τέλος, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του Προέδρου μας, κ. Α. Μακρόπουλου για την σωτηρία του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού θα καταθέσω κι εγώ ένα συμβολικό ποσό, στο λογαριασμό σωτηρίας που αναμένεται να ανακοινωθεί άμεσα δημοσίως με στόχο να υπάρξουν μιμιτές της πράξης αυτής για να βοηθηθεί άμεσα η "μάνα του λόχου".