Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

19 Απριλίου 2011

Μυλωνά: "Άλλα είπα, άλλα αναδημοσίευσαν..."

Η Ξανθή Μυλωνά έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, ξεκαθαρίζοντας ότι η ίδια δεν μίλησε ποτέ κατά των οπαδών του Παναθηναϊκού και σε αναδημοσίευση συνέντευξής της απομονώθηκαν κάποια λεγόμενά της.

Η βολεϊμπολίστρια του Παναθηναϊκού μιλώντας στην εφημερίδα "ΠΡΑΣΙΝΗ" τόνισε: "Η συνέντευξη που έδωσα χθες στην ΠΡΑΣΙΝΗ είναι απολύτως ορθή. Ωστόσο, αναδημοσιεύτηκε από πληθώρα ιστοσελίδων και ο συντάκτης μιας από αυτές, είτε σκόπιμα είτε επειδή δεν κατάλαβε, απομόνωσε κάποια λεγόμενά μου και στην εισαγωγή της αναδημοσιευμένης συνέντευξής μου έγραψε πως αναφέρομαι κατά των οπαδών μας, κάτι που ποτέ δεν έκανα, και φυσικά δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο στη συνέντευξη. Εγώ απλά εξέφρασα το παράπονό μου, για τα άδεια γήπεδα που αγωνιζόμουν φέτος, αλλά και ότι σήκωσα την πρώτη μου κούπα ως αρχηγός σε άδειο ΟΑΚΑ".

Και συνέχισε: "Επίσης, ποτέ δεν αναρωτήθηκα αν αξίζει να φοράω τη φανέλα που τόσο αγαπώ και με την οποία τα τελευταία 7 χρόνια έχω σηκώσει 12 κούπες, όπως έγραψε ο συγκεκριμένος συντάκτης. Αυτό ακριβώς εξήγησα στο status μου στο facebook, το οποίο όμως κάποιο φόρουμ χρησιμοποίησε για να περάσει το δικό του μήνυμα , ότι δήθεν διαστρεβλώθηκε η συνέντευξή που έδωσα στην ΠΡΑΣΙΝΗ, και όχι στο site, όπως εγώ έγραψα. Αυτά ήθελα να ξεκαθαρίσω, για να σταματήσουν να δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις".


πηγη:prasinanea

Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας κάντε κλικ σε μια διαφήμιση