Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

15 Απριλίου 2011

Μπάσκετ είναι... (BINTEO)

Μεγάλα ονόματα της φετινής Ευρωλίγκας μίλησαν για τη σημασία του αθλήματος γι' αυτούς, με «πράσινους» κι «ερυθρόλευκους» να συμφωνούν πως είναι η ζωή κι αγάπη τους. Απολαυστικός ο Ντέμοντ Μάλετ!

Για τον Ρομέιν Σάτο «το μπάσκετ σημαίνει πολλά. Λατρεύω, λατρεύω τα παιχνίδια», για τους «Μάριτς και Νίκολας είναι «αγάπη», ενώ για τους Μπατίστ και Τσαρτσαρή είναι «ζωή», όπως και για τον Τζαμόν Γκόρντον του Ολυμπιακού, που «ακόμη κι όταν παίζω με την κόρη μου, παίζουμε με μπάλα μπάσκετ», αλλά και για τον Ράσο Νεστέροβιτς.

Την πιο απολαυστική απάντηση, όμως, έδωσε ο Ντέμοντ Μάλετ της Σαρλερουά, που απάντησε πως «όταν σκέφτομαι το μπάσκετ, "φτιάχνομαι"! Είναι το... ναρκωτικό μου! Το αγαπώ! Το ζω! Ζω γι' αυτό! Είναι η δουλειά μου, το πάθος μου, η καρδιά μου, το κοπέλα μου, η οικογένειά μου! Σημαίνει πολλά για εμένα. Το λατρεύω».


Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας κάντε κλικ σε μια διαφήμιση