Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

7 Οκτωβρίου 2010

Ευτυχισμένος, αλλά... κατεργάρης ο Γκοβού

Ως την καλύτερη επιλογή χαρακτήρισε στους συμπατριώτες του την απόφαση να έρθει στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό ο Σίντνεϊ Γκοβού. Ο Γάλλος πάντως εθεάθη να παραβιάζει το νυχτερινό ωράριο της ομάδας την περασμένη Κυριακή και του έγιναν συστάσεις.
Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που πέφτουν στην αντίληψη των «πράσινων» τα… νυχτοπερπατήματα του Γάλλου άσσου, αλλά λόγω του πρόσφατου θανάτου του πατέρα του δείχνουν κατανόηση.

Του έγιναν συστάσεις, αλλά του ξεκαθάρισαν πως την επόμενη φορά που θα γίνει κάτι αντίστοιχο θα του επιβληθεί μεγάλο πρόστιμο.

Την ίδια ώρα με δηλώσεις του στο Canal+ ο Γκοβού τόνιζε: «Είμαι ευτυχισμένος στην Ελλάδα. Η επιλογή μου να έρθω εδώ έγινε με κριτήρια αθλητικά και ποιότητας ζωής και νιώθω ήδη ότι ήταν η καλύτερη δυνατή. Είχα έναν τραυματισμό και με πήγε λίγο πίσω, αλλά είμαι ήδη στον δρόμο της επιστροφής και πιστεύω ότι σύντομα θα είμαι ξανά έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα μου».

Για το τι πρέπει να κάνει για να επιστρέψει στην Εθνική ανέφερε: «Ότι ακριβώς έκανε πέρυσι ο Τζιμπρίλ! Αν είμαι πολύ καλός στις εμφανίσεις μου με τον Παναθηναϊκό, γιατί να μη διεκδικήσω ξανά μια θέση στους μπλε;»

Τέλος, για τη ζωή στη χώρα μας είπε: «Όπως ξέρετε, είναι η πρώτη μου εμπειρία στο εξωτερικό και ο Παναθηναϊκός η πρώτη μου ομάδα μετά τη Λιόν. Οπότε ήμουν λίγο αγχωμένος με το πώς θα κυλούσε η προσαρμογή μου. Αλλά τελικώς ευτυχώς που ήρθα εδώ. Οι Έλληνες είναι cool τύποι, κάτι που ταιριάζει απόλυτα με την ιδιοσυγκρασία και τον χαρακτήρα μου».
10bet