Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

8 Δεκεμβρίου 2013

"Είμαστε... ένα"

Στην ομαδικότητα απέδωσε την εξαιρετική εμφάνιση του Παναθηναϊκού ο Ντάνιελ Πράνιτς, μιλώντας μετά το ματς στη Nova

«Ήταν ένα πολύ καλό ματς. Το τελικό 4-0 μας ικανοποιεί όλους, αλλά φυσικά αυτό που μετράει πραγματικά είναι η ομάδα να παίρνει πάντα τους τρεις βαθμούς και να παίρνουμε όσο περισσότερες νίκες γίνεται», δήλωσε αρχικά.

Για την εμφάνιση του Παναθηναϊκού, είπε: «Ήταν από τα καλύτερα παιχνίδια μας. Μετά την κλήση μου στην εθνική ομάδα νιώθω καλύτερα και έκανα καλό ματς, όπως και όλη η ομάδα. Το παιχνίδι αυτό όμως ανήκει στο παρελθόν και χαιρόμαστε που ικανοποιήσαμε τους φιλάθλους μας, έτσι κοιτάζουμε αισιόδοξα μπροστά».

Σε ερώτηση για τα γκολ που πέτυχε, απάντησε: «Είμαι ικανοποιημένος που πέτυχα δυο γκολ αλλά για εμένα δεν είναι σημαντικό αυτό αλλά το ότι νίκησε η ομάδα. Αυτό δεν απασχολεί κανέναν μας στην ομάδα, σημασία έχει να νικάμε. Σήμερα ήμουν εγώ, αύριο θα είναι κάποιος άλλος».

Για τη θέση που του ταιριάζει, σχολίασε: «Η αλήθεια είναι ότι μπορώ να καλύψω πολλές θέσεις και αυτό αρκεί στον προπονητή μου. Παίζω όπου προτιμά εκείνος, παρότι έχω μια μικρή προτίμηση να παίζω στο κέντρο και να έρχομαι συχνά σε επαφή με τη μπάλα».

Σε ότι αφορά τη συνέχεια, είπε: «Στόχος είναι να κοιτάζουμε κάθε ματς ξεχωριστά και με τη βοήθεια των φιλάθλων μας να προχωρήσουμε δυνατά».

Για το τι άλλαξε στον Παναθηναϊκό: «Αρχίσαμε να παίζουμε σαν ομάδα, σαν συμπαγές σύνολο και αυτό φάνηκε σήμερα. Έχουμε καλή οργάνωση και δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα, ακριβώς επειδή είμαστε συγκεντρωμένοι και δεν παίζει ο καθένας για τον εαυτό του».

Όσο για τον όμιλο της Κροατίας στο Μουντιάλ, απάντησε: «Είμαι ικανοποιημένος με την κλήρωση. Θα είναι ένα πάρτι του ποδοσφαίρου και πιστεύω ότι το πρώτο ματς απέναντι στη Βραζιλία θα είναι εντυπωσιακό. Έχουμε ελπίδες να πετύχουμε αρκετά πράγματα στη Βραζιλία».