Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

11 Ιουλίου 2013

Ζοτς για Γιασικεβίτσιους και Παναθηναϊκό!


Στην ιστοσελίδα basketnews.It μίλησε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς για τον Σάρας, για τους στόχους που έχει η νέα του ομάδα αλλά και για τον Παναθηναϊκό. 

Αναλυτικά όσα είπε: 

Σχετικά για τις μεταγραφές της Φενέρ είπε:
«Δεν θα μιλήσω για κανέναν παίκτη.Δεν θα αποκαλύψω κανέναν.Ξεκίνησα να δουλεύω πριν λίγες ημέρες και δεν είναι εύκολο.Δεν μπορώ να αποκαλύψω κανένα όνομα».

Ο «Σάρας» είχε πει:«Θα ήθελα να είμαι παίκτης του Παναθηναϊκού,αν η ομάδα έχει προπονητή τον Ομπράντοβιτς.Είναι πολύ σημαντικό να δουλεύεις με έναν...στρατηγό που έχει άριστη κατανόηση» και ο «Ζοτς» σχολίασε:«Σέβομαι τον Σαρούνας και είναι σπουδαίο να ακούς αυτές τις λέξεις από έναν σπουδαίο παίκτη.Δεν έχω καμία αμφιβολία πως ο Γιασικεβίτσιους μπορεί να γίνει προπονητής.Ο Σαρούνας είναι ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος και είναι... γεμάτος μπάσκετ.Είμαι σίγουρος ότι κάποια μέρα θα γίνει σπουδαίος coach».

Ο Σέρβος τεχνικός στη συνέχεια αναφέρθηκε και στους στόχους της Φενέρ:«Αυτή τη στιγμή,ο πιο σημαντικός στόχος είναι να φτιάξουμε την ομάδα.Δεν έχουμε ακόμα ξεκάθαρη εικόνα για το πλάνο που θα ακολουθήσουμε την επόμενη σεζόν.Θέλουμε καλούς παίκτες,αλλά να δούμε και τους νεαρούς της ομάδας.Όπως κάθε χρόνο,είμαι έτοιμος να δουλέψω σκληρά.Στόχος μας είναι να γεμίσουμε και το γήπεδο.Η υποστήριξη τον φιλάθλων είναι εξαιρετικά σημαντική και όλοι χρειάζεται να κατανοήσουν πως η ομάδα είναι έτοιμη να δώσει μάχη.Αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Τέλος ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μίλησε και για τον Παναθηναϊκό:«Η Φενέρ είναι μια νέα πρόκληση στην καριέρα μου.Πρόκειται για ένα σπουδαίο club και μετά από το διάλειμμα ενός έτους,είμαι γεμάτος ενέργεια για δουλειά.Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εξέλιξη και ανυπομονώ να ξεκινήσω να δουλεύω.Δεν ξέρω αν ποτέ θα επιστρέψω στον Παναθηναϊκό.Τώρα δεν έχει αξία να μιλάμε γι' αυτό.Το μέλλον μου τα επόμενα δύο χρόνια βρίσκεται στην Τουρκία και δεν θέλω να σκέφτομαι για κάτι άλλο».