Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

18 Απριλίου 2011

Το παράπονο και η έκκληση της Μυλωνά

Η πρωταθλήτρια Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό και πολυνίκης αρχηγός, πλέον, Ξανθή Μυλωνά σε μια συγκινητική συνέντευξη έκανε έκκληση για βοήθεια σε όσους αγαπούν τον Ερασιτέχνη, φάνηκε αποκαρδιωμένη με τους οπαδούς του «τριφυλλιού» που άφησαν μόνο του το τμήμα των τίτλων, ενώ χαιρέτησε τις φιλότιμες προσπάθειες της νέας διοίκησης Ρισβά, λησμονώντας το δίδυμο Θανάση Γιαννακόπουλου-Βασίλη Πιστιόλη (πρώην έφορος) που χάραξε χρυσές πορείες!



Η αρχηγός του Παναθηναϊκού, Ξανθή Μυλωνά έδωσε αφοπλιστική συνέντευξη στην εφημερίδα «Η Πράσινη», μια συνέντευξη που δείχνει γιατί το «τριφύλλι» έχει χτίσει παντοκρατορία. Διότι μόνο το ταλέντο δεν φτάνει, χρειάζεται και προσωπικότητα και από την Ρούξι μέχρι την Ξανθή αλλά και την Ελευθερία (Χατζηνίκου) αυτό που ποτέ δεν έλλειψε ήταν η άποψη. Όταν μάλιστα η άποψη αυτή έρχεται μετά από φιέστα, κούπα, και «απάντηση» στην αμφισβήτηση, τότε είναι πιο ισχυρή από ποτέ!



Διαβάστε αποσπάσματα από τη συνέντευξη της Μυλωνά στην εφημερίδα «Η Πράσινη»:



Για την απονομή στο ΟΑΚΑ: «Είμαι στην ομάδα 7 χρόνια και έχω σηκώσει 12 Κούπες μπροστά τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Έχω ζήσει και θυμάμαι απίστευτες στιγμές. Θυμάμαι ότι ο κόσμος μας, παλαιότερα δεν χωρούσε να μπει στην Λεωφόρο!

Τώρα όμως με πνίγει το παράπονο και γι’ αυτό θέλω να ανοίξω την καρδιά μου στον έβδομο συμπαίκτη μου. Γιατί εγώ τον κόσμο του Παναθηναϊκού, κάθε φορά που έπαιζα, τον θεωρούσα συμπαίκτη μου!

Η εικόνα του ΟΑΚΑ όταν σήκωσα το 7 ο σερί πρωτάθλημα, για πρώτη φορά ως αρχηγός, ήταν άκρως απογοητευτική» ενώ πρόσθεσε: «Πριν πάμε στο ΟΑΚΑ, ανυπομονούσα να σηκώσω το πρώτο μου Πρωτάθλημα ως αρχηγός και το 7ο σερί, αυτής της ομάδας, που μόνο χαρές έχει προσφέρει στον σύλλογο. Με το που γυρίσαμε από το Ρέντη και τον κόσμο που είδαμε στον Φορέα όταν πήγαμε να πανηγυρίσουμε την Κούπα, αλλά και τα μηνύματα που έβλεπα καθημερινά στο facebook, περίμενα ένα γεμάτο ΟΑΚΑ. Αλλά φαίνεται πως έκανα λάθος.

Όταν ανέβηκα πάνω στη σκηνή απογοητεύτηκα και στεναχωρήθηκα, γιατί όλες εμείς, αλλά και οι αθλητές άλλων τμημάτων περιμέναμε από αυτήν την συναυλία να εξασφαλίσουμε τα προς το ζην. Ήξερα πως δεν θα σωθεί η κατάσταση από την συναυλία και τα SMS, απλά θα ήταν μια… ανάσα ή έστω το πρώτο βήμα για σωτηρία της «Μάνας του Λόχου». Όμως δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν συνέβη».



«Γιατί μας γύρισαν την πλάτη;»



Για την στάση των οπαδών: «Ειλικρινά ζήλεψα την φιέστα την περσινή, στο ποδοσφαιρικό γήπεδο του ΟΑΚΑ, που είχα την τύχη να και την τιμή να ζήσω. Με την Ρούξι Ντουμιτρέσκου και τα άλλα κορίτσια κατεβήκαμε στον στίβο του γηπέδου και με τις δυο μας Κούπες πήγαμε στο «πέταλο», ανάψαμε καπνογόνο και γίναμε ένα με την Θύρα 13!

Κάποτε είχαμε βγάλει κάποια μπλουζάκια που έγραφαν «Δύναμή μας οι οπαδοί μας». Που είναι φέτος αυτοί οι οπαδοί; Γιατί δεν ήταν στο πλευρό μας όλη την χρονιά, που τους είχαμε ανάγκη;

Εμείς πήγαμε στο σπίτι του Φορέα μετά το Ρέντη για να γιορτάσουμε μαζί τους την κατάκτηση του 7ου Πρωταθλήματος. Έτσι το αισθανθήκαμε, το θέλαμε και δεν παίζουμε μόνο για εμάς και για την φανέλα, αλλά χρόνια τώρα, παίζουμε και για τον κόσμο μας!

Θέλω να λοιπόν να τους ρωτήσω, γιατί μας γύρισαν την πλάτη; Εγώ έχω περάσει αξέχαστες στιγμές στην Λεωφόρο, όλοι θέλουμε να γυρίσουμε εκεί. Όμως για τους λόγους που δε μπορούμε να γυρίσουμε στο «σπίτι» μας, δεν ευθυνόμαστε εμείς.

Το να μην έχεις να φας, και να αγωνίζεσαι μπροστά σε άδειες καρέκλες, το κάνει ακόμη πιο δύσκολο. Ακόμη και τα οικονομικά προβλήματα, θα μπορούσαμε να τα αντιμετωπίσουμε αν είχαμε το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου μας μετά από κάθε ματς. Θα παίρναμε δύναμη, όπως κάναμε τα τελευταία χρόνια. Όμως δυστυχώς αγωνιζόμασταν μόνοι μας.

Εμείς πάντα δίναμε την ψυχή μας στο τάραφλεξ και ο κόσμος μας αντάμειβε με την παρουσία του στο γήπεδο. Φέτος όμως νιώθω ότι έπαιζα μεταξύ συγγενών και φίλων. Γιατί αν εξαιρέσεις τα δύο ματς με την ΑΕΚ που παίξαμε με τον κόσμο μας, σε κανένα άλλο παιχνίδι, δεν γέμισε το γήπεδό μας.

Δεν μπορεί η ΑΕΚ, που είναι νεοφώτιστη στην κατηγορία, να γεμίζει το γήπεδό της ακόμη και στις 11 το πρωί και εμείς που για επτά χρόνια είμαστε στην κορυφή να μην ζούμε ανάλογες στιγμές.

Έχω δει το κλειστό του ΟΑΚΑ τόσο γεμάτο, ώστε να μη πέφτει καρφίτσα σε αγώνες του Παναθηναϊκού και αισθάνθηκα πολύ άσχημα όταν εγώ προχθές, σήκωσα την Κούπα μου και δεν άκουσα το «Είναι φίνα τα κορίτσια» και ούτε καν ολόκληρο τον ύμνο του Παναθηναϊκού από τον κόσμο μας.

Έχω μια απορία, αν γινόταν μόνο η δική μας απονομή στο ΟΑΚΑ, ο κόσμος θα ήταν ο ίδιος; Γιατί από ότι είδα οι μισοί ήταν φαν της Βίσση, και όχι δικοί μας, οπαδοί. Δεν θέλω να το σκέφτομαι αυτό. Με στεναχωρεί και μόνο η σκέψη».



«Θέλω να πανηγυρίσω και την 13η»



Για το αν θα συνεχίσει για τον 13ο τίτλο της με τα «πράσινα»: «Μιας που τα λέμε όλα και «μιλάμε» ανοικτά, θέλω να σας εκμυστηρευτώ μία σκέψη που στροβιλίζει από το βράδυ της Παρασκευής συνέχεια στο μυαλό μου. Το ενδεχόμενο αυτή να ήταν η τελευταία Κούπα που κατακτώ στον Παναθηναϊκό. Έχω σηκώσει 12, δεν θέλω να σταματήσω εδώ. Θέλω να πανηγυρίσω και την 13η και πολλές ακόμη φορώντας την πράσινη φανέλα!

Όμως έχω φύγει από το σπίτι μου, έχω παρατήσει την δουλειά μου, έναν σίγουρο μισθό, και ζω με «δανεικά» εδώ και καιρό. Δόξα τον Θεό είμαι τυχερή που έχω στο πλευρό έναν άνθρωπο, ο οποίος με αγαπάει και με στηρίζει στις δύσκολες στιγμές, τον σύντροφο της ζωής μου, Μιχάλη Σέγκο. Ειλικρινά με όλα αυτά που πέρασα φέτος, αν δεν είχα τον Μιχάλη να στραφώ, δεν θα είχα καταφέρει να ανταπεξέλθω. Το καλοκαίρι έκανα μία επέμβαση στα μάτια μου και ο Μιχάλης ήταν αυτός που με βοήθησε, γιατί η διοίκηση του Κίτσιου σφύριζε αδιάφορα, λες και εγώ δεν θα μπορούσα να περιμένω τον χειμώνα μόλις έπαιρνα τα πρώτα μου χρήματα να την κάνω. Δεν το έκανα όμως για να μην απέχω από τις προπονήσεις, γιατί εγώ πονάω αυτήν την ομάδα, που φέτος ειδικά δεν πέρασε λίγα.

Πολλές φορές από την αρχή της χρονιάς, είπα θα τα «παρατήσω», γιατί έβλεπα την νέα διοίκηση του Ρισβά, να «παρακαλάει», και πέραν του Δημήτρη Γιαννακοπουλου, ο οποίος έδωσε 200.000ευρώ, κανείς άλλος να μην δίνει σημασία.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω και τους Ρισβά, Κρεζία και Παπαδάτο, καθώς προθυμοποιήθηκαν να με διευκολύνουν όσον αφορά στο θέμα της δουλειά μου, που εδώ και τρεις μήνες έχω πάρει άδεια άνευ αποδοχών για είμαι στην ομάδα καθημερινά και πρωί βράδυ».

Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας κάντε κλικ σε μια διαφήμιση