Σύλλογος μεγάλος ΔΕΝ υπάρχει άλλος!

18 Απριλίου 2011

"Θέλω να εξαντλήσω το συμβόλαιο μου"


Την πρόθεση του να… επιμείνει ελληνικά κοινοποίησε ο Σίντεϊ Γκοβού, στους συμπατριώτες του, με δηλώσεις που φιλοξενούνται στο «footmercato.net»  από την τηλεοπτική του εμφάνιση στο «Canal Football Club» .

Ο Γάλλος επιθετικός, σχολίασε την αγωνιστική του συνεισφορά, έκανε μικρές αναφορές στο μέλλον του στο σύλλογο, σημειώνοντας:

«Στην Λυών έζησα τις καλύτερες στιγμές μου. Ο Παναθηναϊκός τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα και τώρα προετοιμαζόμαστε για την διαδικασία των πλει-οφ. Το πως θα πάνε τα πλει-οφ θα κρίνουν πολλά πράγματα σχετικά με την χρονιά. Προσωπικά έχω ένα χρόνο ακόμη συμβόλαιο με την ομάδα.

Προερχόμενος από μια καλά οργανωμένη ομάδα όπως η Λυών, ήταν κάπως… ιδιαίτερο το να βρίσκομαι εδώ (σ.σ Ελλάδα). Έχουν λίγο παραπάνω το… ελληνικό στοιχείο (γέλια).
Απο την μεριά μου πάντως προσπαθώ για το καλύτερο, για να ωφελούμαι και εγώ μιας και οι απολαβές μου έχουν στηριχτεί πάνω σε μπόνους. Με δεδομένο ότι οι άνθρωποι της ομάδας δεν ήταν ευχαριστημένοι με την απόδοσή μου, αναγκάστηκα να κάνω μια νέα συμφωνία, με πολύ λιγότερα χρήματα»

Στη συνέχεια ο πρώην άσος της Λυών, σχολίασε μεσα από το προσωπικό του πρίσμα, την πορεία της γαλλικής ομάδας, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων:

«Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Λυών δεν μπορεί να κερδίζει συνέχεια. Αυτό είναι φυσιολογικό. Ο προπονητής γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να κάνει, έχει μεθόδους και πρακτικές που βοηθάνε την ομάδα.Είτε κάποιοι το συμπαθούν είτε όχι, από την εμπειρία μου έχω να πω ότι εργάζεται σκληρά για το καλύτερο αποτέλεσμα».

Πηγή: theplayer.gr 



Αν σας αρέσει η δουλειά μας και θέλετε να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί σας κάντε κλικ σε μια διαφήμιση